Kızlar 18 haftalıkken ilk dozu oldum. İkinci doz için bir ay sonra arayacağız dedi sağlık ocağındaki hemşire. Arayan olmadı. Az önce sağlık ocağına gittim yüzüme yağ sıçradı iltihaplandığı için ilaç yazdırdım gelmişken aşıyı da sorayım dedim ilk doz koruyor ikincisine gerek yok zaten aşı az hiç olmayanlar da var denildi. Bir doz aşı yeterli oluyor mu gerçekten