1fatma_nurr Belirtilerinz neydi kızlar ilk hafta ben böyle birşey yaşamadım ama sol kasğma ara ara böyle sancı giriyor keskin bir sancı dün oldu bugün çok daha hafif ara ara giriyor bende size sormak istedim
Burcuilker1 1fatma_nurr kaç haftalık sizin hiç doktora gittiniz mi? Bende de ağrı olıyır ama çok şükür dış gebelik değil korkutmayın kendinizi
1fatma_nurr Burcuilker1 yok vallaha gitmedim henüz ama adetim bitti bitelide 11gun oldu bu süreçte hemen dolenemez diye düşünüyorum bebek istiyoruz hani deniyoruz böyle de ağrı olunca bilmediğim için sormak istedim ama dün oldu bugün çok hafif kramp tarzi nadir giriyor
Burcuilker1 Burcuilker1 ben ilk öğrendim sağ kasığım da ağrı belim de ağrı ya regl olacak gibiydim bekledim 1 hafta geçti gittim kan verdim 4 haftalık dediler ama şuan halen nu ağrıları çekiyorum 6+4 olduk allahın izniyle geçse