Minikkalp04 haklısın canım benim, ama elimizden bir şey gelmiyor stres yaptıkça olmuyor zaten kafamızdan atmamız gerekiyor bunu. Doktorlar da zaten 1 yıl normal yolla denemeden bir tedaviye başlamıyor . Ben en son rahim filmi çektirdim mesela , 1 yıl hamile kalamazsan sen de çektirirsin. Gebelik şansını da çok arttırıyormuş