-mommm Kızlar reglime 2 gün var sabah kaset test yaptım çift çizgi çıktı kasık ağrım bel ağrım iştah kaybım var hafif bide bulantım var sizce kaset testte çift çizgi çıkması normalmi 🙈🙈🙈🙏🙏🙏🙏
ALPAYDIN -mommm çok normal benimde normal regl olucakmışım gibi tüm belirtiler vardı test yaptık çift çizgi hastaneye gittik ertesi gün 6 haftalık olmuşuz 😅
Minikkalp04 Sizde yerleşme kanaması oldu mu benimde regle 2 var az önce köyü kahverengi bı leke geldi ne olduğunu bilemedim ya
sanemsii Benimde baya silikti hatta ben farketmeden adetime de 3 gün vardı ıkıncı teste silik çizgiyi farkettim 3 haftalık gebeydim kan vermen lazım canım