daisybebek zannetmiyorum. Ben bebeğimle zıplıyordum, oynuyordum, bütün gün kucağımda, bebek arabasıyla birlikte merdivenlerden indirip gezdiriyordum, sürekli koşturuyorum bayağı rambo gibi hamilelik geçiriyorum düşüğü geçtim hiç risk bile olmadı ama ilk gebeliğimde o kadar dikkat etmeme rağmen çok riskli geçti 9 ay boyunca yattığım yerden bile kanamam oluyordu. Nasip bence kendinizi suçlamayın 🩷