Arakdaslar selam ben bugün 34+6 haftalık ikizlere hamileyim geçen hafta perşembe doktor kontrolüm vardı doktorum bebekler riskli haftayı ve 2000 gramı geçti dedi (ve 32 de ciğer geliştirici de oldum) hocam ben çok zorlanıyorum dersen seni dogurtabilirim artık sana bağlıyız dedi ben de bebeklerde bir problem yoksa biraz daha dayanabileceğimi söyledim çünkü bu haftaya kadar agirlasmistim ama ağrılarım yoktu doktor da cumartesiye tekrar kontrol verdi ve ben bu 1 haftada aşırı agirlastim donemiyorum desteksiz kalkamıyorum özel bölgemde aşırı baskı var kalcamin bacaklarımın ağrısından uyuyamaz oldum yemek ve WC ihtiywci hariç resmen kimildayamiyorum ama sanki hocam beni dogururum dayanamixam dersemde gelmek istedikleri güne ben karisiyormusum gibi geliyor çünkü bebkler şuan gayet iyiler bir problemimiz yok allahimin izniyle Annemle eşimde doktor öyle dediyse güven çok zorlanıyorsun kendine ızdırap çektirme diyor sizce ne yapmalıyım?