damla68 benimde öyleydi biliyor musunuz doktor bu şekilde calisamazsin demişti hep 1 hafta rapor veriyordu o 1 hafta dolup işe başlayınca tekrar kanamam başlıyordu, toplamda 2-3 hafta rapor yazmisti bu şekilde calisamazsin diyip, aslında işim Zor bir iş degildi ama bende anlamadım neden böyle olduğunu, doktorum tüp Bebek yaptıranlarin genelinde oluyor bu kanama, sen onu gözünde büyütme ki o kanama alanı da kendini önemli bişey sanmasın demişti 🤭 Fitili arttirmisti bendede evet günde 4 taneydi 🤭