sineeemyaman Solunum sıkıntısı ve düzenli sancılar sebebi ile sezeryanla doğum yaptım bugün bebeğim şuan 2800 boyu 49 cm ama solunum sebebi ile küvezde acaba başına böyşe bişey gelen var mı kaç gün küvezde kalır nezaman kendine gelir acaba dualarınızı eksik etmeyin oğluma sağlıcakla kavuşayım biran önce 😣
Caglasmsk sineeemyaman çok kalicagini sanmiyorum canim haftan ileri çünkü , kilosu felanda gayet iyiymis masallah. Rabbim insallah tez zamanda mutlu bi sekilde evinize gitmeyi nasip etsin🌸