Düzenli beslenmek bebek için zararlı değil hatta daha iyi besleniyorlar nedense🤗 bende gebelik
şekeri çıktığı için diyet yaptım 29 haftaliktan beridir de yapıyorum aç kalıyor çocuk diye çok ağladım ama maşallah iyi besleniyor 3500 kilo olmuş bile ben verdikçe o alıyor 😂