Zeyneb99 30lu haftalarda catladi karnim. Basta bi kac tane cizgiydi yinede gorunce şok oldum sinirlerim bozuldu biraz. Ama snra umursamadim suan 37 haftaligim ve göbeğimin etrafindada catlak oldu gayet normal.canim.
Icinde bi can buyutuyon besliyon koruyon. Bırak ta catlasin yani. Stres yapma. Bebegin dogsun hayurlisiyla onu seversin kndini sevmesende olur. Oncelik canlarimiz bebeklerim icin. Saglik olsun bi iki catlak nolcak canim :)