Sedack Merhaba hamileyken fitil kullanan oldu mu? Kullandıktan sonra ve ertesi gün akıntı olması normal mi acaba? 30+5 im gece fitili koydum sabah suyum geldi sandım resmen
Buhuu Bende kullandım 34. Haftamda akıntı ve su gelmesi normal prosedürde yazıyor zaten ilaç eritemediğini dışa atar diye benimki yeşilimsi bir akıntıydı. Ama el yordamı ile temizleme ben günlük ped kullanıyorum ona aktıkça değiştirdim 🤷♀️ geçmiş olsun 💐