kubraaksoy Kızlar bebeğim dünden beridir çok hareketli ve sürekli bı yerlerde toplanıyor karnım taş gibi oluyor o öyle yapınca. Bununla birlikte hafif adet sancısı gibi ağrım da var bir de mide bulantısı var bunlar doğum belirtisi mi acaba
Aslim12 Aynıları bende de var hatta gece adet olacakmış gibi sancı vardı ama sonra geçti nst de hiç sancı çıkmadı daha 38+5iz şuanda