Anonim3447 funnymummy benimde açılmam yok pozisyonu almış ama kanala inmemiş demişti geçen hafta cuma bakalım yarın ne diyecek
Anonim3447 funnymummy ananas yiyiyorum hurma yiyiyorum merdiven inip çıkıyorum ördek yürüyüşü yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum rüyalarımda hergün doğuruyorum ama gerçekte yok birşey 😅
Mrsceyms funnymummy uf benim de son 9. Cok korkuyorum 40.haftaya beni bekletecek diyeee. Oglummm ge artik gozunu sevdigimmm gel. Davetiye mi cikarayim ne yapayim bacilarr
funnymummy Mrsceyms haha bende diyorum hergün defne pabucu yarım çık dışarıya oynayalım bile dedim ama yok😂
krsabsr funnymummy çok iyi olur 😂😂😂 benim gibiler de varmış foruma girince mutlu oluyorum yoksa hep stres içimdeyim 😕