Gkee Yarın bu saatlerde sezeryan olucam kızlar neler önerirsiniz uyuşmamaktan felan cok korkuyorum ilk yürüyüs vs. Umarım sağ salim bebegime kavuşurum🤰🏻
pembeblog Sağlıkla kavuşun inşallah. Bolca yürüyün. Uyuşma önce kontrol ediliyor öyle ameliyat oluyor bnde korkmuştum . Yarım saatte odadaydim . kayısı komposto öneririm bağırsak hareketleri için 🙏
Bulbulyuvasi Kötü düşünme kız eskisi gibi değil artık sezeryan doktorlar ilgili doğum rahat geçiyor sonda için de endişelenme ben normal doğurdum yanımda sezeryan yapan arkadas var gazın çıktı mı daha baska bir sey olmaz