Mutluemos Ebruakpnr Rabbim yar ve yardımcın olsun inşaAllah su gibi kolay bir doğumun olur Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah bu güzel duyguyu bekleyen herkese nasip etsin Rabbim ❣️
Bebis- Ebruakpnr ayy çok sevindim kendi doğumum aklıma geldi 😪nasıl geçti doğum normal mı bebiş nasıl kaç kilo doğdu merak ettim şimdi 😀
Ebruakpnr Bebis- çok teşekkür ederim 🌸normal olsun dedik de nasip olmadı sancılarımdan dolayı 🥹3700 doğdu 🥰
Brisii Ebruakpnr gerçektenmi bendenormal yapcaktım sezeryana döndü suni teklıf etti doktor ama istemedim demekki istesem bende çekip sezeryana alınacaktım