Sagliklagelkucugum inan her sey o kadar cabuk geçiyor ki hatta kendini unutuyorsun bile tek dusundugun bebegin oluyor. Ben dogum yapali 2.5 ay oldu. Ilk yuruyuste felan hic zorlanmadim eve geldigimde sadece ilk 1 2 gun oturup yatarken dikkatli davrandım o kadar ondada agri felan yoktu yani. Lütfen olumszu seyler diyen olursa okumadan geç bizm insanimiz abartmayi insanları kotu etkilemeyi cok seviyor malesef. Evet zoe dogum gerceklesem ya da sonrasinda zorluk ceken anneler olmuştur . Sana tek önerim her seyin geçici bir surec oldugunu hicbir acinin kalmayacagini bil yeter. Hayirlisiyla bebegine kavuşursun insallah canim 🎈♥️🎈