Kızlar normal kontrolüme gittim nst de düzenli sancılarım çıktı 100 e kadar çıktı. Bende birsey yoktu serum bağlandım geçmedi akciğer iğnesi yaptılar sonra terkar iki serum yedim sancılarım durdu eve gönderdiler. Bütün gece karnım taş gibiydi hiç uyumadım böyle yaşayan var mı