Selamünaleyküm hanımlar 18 inde yatis verdiler hastanedeyim hala rahim açıklığı artiyor. Hergün 4 saat arayla endol 25 mg kapsül veriyorlar. Kanamam yok hala ama sürekli allttan aciklik kontrolü ve speklum ile muayne sonrasi müthiş sancım oluyor. Ilac prospektüsünde hamilelikte ve emziren annelerde kullanımı uygun degildir ibaresi var. Düşük tedavi sürecinde kullanan oldu mu acaba?