Melike_02 Bebişlerinizde kaç yaşına kadar yastık kullanmadınız ??? iki yaşına kadar kullanılmamalı deniliyor doğru mu anneler ??
Agg0207 Melike_02 2 yaşına kadar kullanmadım ben sonrada aşırı minik bir yastık vardı onu kullandım yastık bile denemez belkide 😂
mnli Melike_02 evet iki yaşa kadar kullanmadım şimdi 3.5 yaşında çok ince bir yastığı var ama genelde ona yatmıyor
Harvicell Melike_02 2 yaşında başladım çok ince bir yastıkla şuan 3 yaşında biraz daha yükselttim ama yine de bizim yastıklarımızdan çok çok alçak .