Güzel anneler merhaba
Hamileliğimin en başından beri kansızlığım var
3.5 ay kötü bir hamilelik geçirdiğimden demir ilacını hemen kullanamadım
Sonrasın da 4.aya girince artık içmeye başladım çünkü düzelmeye başlamıştım bende ama tabi geç kaldık biraz ilaçta mide bulantısı yaptığından
Her ay verdiğim kan değerlerimde demir yüksek çıkmasına rağmen kansızlık devam ediyor ilacımıda sabah akşam alıyorum oysa buna takviye olarak pekmez dışında başka ne yemeliyim acaba bana bilgi verebilir misiniz ?