Bride_6470 Hanımlar teste pozitif gördüm bugun doktora gidicem hem kan testi vermek için hem muane olmak için doktor vajinal muane mi yapıyor yoksa karından mı bakıyor bilginiz var mı
Zehranurr_ Bride_6470 haftasi kucukse ve betan da 3000 uzeri değilse vajinal muayene yaparlar cunku karindan gozukmez
Duyulurum Bride_6470 iki gebelik geçirdim kalp atışı için vajinal muayene hiç olmadim, birinde zaten hemen duyuldu, diğerinde iki hafta sonraya çağırıp baktı. Sadece bir kere kanamam olduğu icin vajinal muayene yapıldı 9 haftalıktım bu olduğunda
Mervenur_kcbs Bride_6470 ben ilk gebeliğimde iç vajinal muayene olmadım ama bu sefer gebeliğimde 7. Haftadayım 2 defa vajinal muayene oldum birimde keseyi gördük birinde bebeği ve kalp atşın gördük aslında vajinal muayene kötü nişey değil ben aslında hiç istemiyordum burdan bir kaç yorum okumuştum düşüğü tetikliyor falan diye alakası yok yani ben şuan riskli gebelik yaşıyorum spiralle kaldım hamile ama şükür hiç sorun olmadı
anneoluyoruuumm16 Bride_6470 önce kan sonucuna bakar eğer vajinal yada karından gorunecek olursa o şekilde bakmak ister. Ben ilk gittiğimde değerim 562 idi. Hiç ultrasona almadı gün verdi o gün gittim karından bakti
Aybarssmom_ Ben şuan 14 haftalık hamileyim 12.haftaya kadar hep vajinal muayene edilmek zorunda kaldım çünkü rahmim ters ve bebiş belime doğru yerleşmiş sanırım öyle demişlerdi üst muayeneden asla göremiyorlardı kalbi de duyulmamıştı
defnezumram Bride_6470 ben kesem görünmüyor diye vajinal muayene yaptırdım sonrasında düşük oldu şu an 30 haftalık hamileyim doktorum daha bi kere bile alttan muayene etmedi edilmesini de çok doğru bulmuyor
Bride_6470 defnezumram benimde kesem görünmedi daha çok yeni dedi kan testi verdim sonucu bekliyorum gözükmediği için alttan muane etti inşallah sorun olmaz