1prensesannesi_ Hanımlar uyuyamıyorum ağrıdan bugün mutfak dolaplarını sildim o zaman bişey yoktu sonra yemek bulaşık derken benim bel ağrısı başladı hafif de karnım ağrıyor ama belim hiç geçmedi dinlendim yine de geçmedi ne yapmam lazım 34 haftalık hamileyim
2131238222 1prensesannesi_ sanki bu soruyu ben yazmışım gibi aynı şeyi ben bugün yaşadım 37 haftalik olacak benimde bende mutfak dolabı sildim bide eşim isteyken fırsat bilip sandalyeye çıkıp üstleri sildim çok lazımmış gibi en son yer biraz ıslanmış ayağım kaydı düşmedim ama her bi bacağım bi yanıma açıldı geceden beri belimin ağrısı uyutmadı bebek kendini sertlestirip dururuyor yatakta dönerken de karnıma ağrı giriyor çok şiddetli ne olacak bu temizlik önceliğimiz
Esra042 1prensesannesi_ ya bende 7 haftalık hamileym henüz yeni ama kasıklarımda ağrı geçmiyor çok korkuyorum normal mi adet sancısı gibi çok şiddetli değil ama sürekli devaö ediyor
Aleyunll 1prensesannesi_ ben dediklerinizi yapmadığım halde bile bu durumdayım doğru düzgün yemek bile yapamıyorum artık ağrılarımdan. Çok zor birşeymiş bu hamilelik 😬
2131238222 Esra042 evet oluyor tabii tedirgin olmayin kadınlar kulübünde okumuştum gebeliğin sağlıklı ilerlediğini anlamak için gebelik boyunca devam eden bir akıntı oluyor ordan takip edebilirsiniz akıntı devam ediyorsa herşey yolunda demektir ama yinede dayanilmayacak gibiyse bi görünün derim
G12s_18 Keşke yapmasaydiniz son haftalar dikkat etmek gerekiyor bende iş yapinca belim ve karnım sertleşiyor bide sandalyeye cikmissınız Allah korusun dikkat edin
1prensesannesi_ Deletedmom_116 doktor git bakalım eğer normalse için rahatlar veya ona göre ilaç falan verir belki geçmiş olsun 🥺☺️🤲🏻
Deletedmom_116 1prensesannesi_ çok teşekürler sormuştum normal demişti vücut kendine gelene kadar ama çok izdirapli bişey kaç aydır çekiyorum 🥺çok sağol tekrardan
mnli 1prensesannesi_ ayakta bile çok kalmamanız lazım bırak dolap silmeyi çok belim ağrıyor diye gittim doktora ayakta durma dedi gönderdi geri