Esralacin12 bence yaptırmak çok önemli. Ben neredeyse hiç şeker ve karbonhidrat tüketmeyen biriyim. Kilom normal. Bugün şeker yüklemesi yaptırdım, gebelik sekeri çıktı. Artık şeker ölçüm cihazıyla ve diyetle gebeligime devam etmek zorundayım. Gebelik şeker yediğiniz şeylerle alakalı değilmiş, hormonların insülin salgilamasini yavaşladığı için oluyormuş.