Merhaba kızlar lazer epilasyon için ilk seansa gidicem fakat gitmeden önce kılları nasıl almam gerektiğini bilmiyorum. Gideceğim merkeze danıştığımda epilatörle almam gerektiğini kesinlikle jilet önermediklerini söylediler. Çevreme danıştığım zaman ise epilatör cımbızlı olduğu için kılları kökten alıyor, lazer cihazı olmayan köklere nasıl atış yapacak gibi cevaplar aldım. Acaba g. merkezi beni yanlış anlamış olabilir mi, epilatörden bahsederken aynı makineden behsetmiyor olabilir miyiz? 🤔 Kafam çok karıştı acil yardımcı olabilir misiniz lütfen. Seansa yarın gidicem o yüzden g. merkeze tekrar sormak için vaktim yok ne yazık ki 😬