Merhaba anneler yarın 38 haftalık oluyoruz ve neredeyse 4 gündür birden hareketleri düştü 2 gündür hiç hissetmiyorum hareketlerini pazartesi kontrol vardı gittiğimde çok zayıf kalmış kilosu 2 hafta geri geliyor dedi hareket etmiyor dediğimde doktor birşeylerden şüphelendi galiba haftası gelmeden tekrar kontrole çağırdı bebek hareketlerini hissettiğin an say dedi birşeyler ters gidiyor ama anlayamıyorum biran doğsun istiyorum çünkü içerde bunalmaya başlayan bebek hareket etmezmis inşallah sağlıklı doğar minigim