Kızlar pazartesi doğum oldu bugün eve geldik de evdeki yatak hastane odası gibi değil tabi hastanede güzeldi yatağın tuşuna basıp oturur pozisyona geliyordum otomatik sonrası eşim yardım edip ayağa kalkıyordum ama evde şimdi öyle olmuyor dümdüz yattım bir kere eşim geldi iki elimden tutarak denedik o kadar zorlandım ki yani acımaktan çok aman dikişe bir şey olmasın açılmasın korkusu, önerisi olan var mı bu yataktan doğrulma konusunda?