Adyokisimsiz 1 saatten fazldir içerde tepiniyor aşırı derecede ve sanki biri vajinama parmağını koymuşta oyuyor gibi ni his var normalmi dogurmam dimi 37+2yim
Zynppp_0999 Adyokisimsiz ☺️bende 36. Haftayım bazen aynen dediğin gibi oluyorum canım. Biraz önce yaşadım resmen karnımdan çıkcak gibi oluyor. Heralde normal bir şeydir yaklaştı diye. Yarın kontrolüm var sorcam nedir bu diye ☺️
dilan-62 Adyokisimsiz Bende. 30 h oldum tatil dönüşü kontrolümde yani geçen hafta bahsettiğin hissi yaşadığımı doktora söylemiştim. Vajinamı tırmalar gibi sanki eli ayağı çıkacak gibi dedim. Alttan muane etti rahim kısalmış erken doğum riskin var deyip ilaç başladı ve istirahat verdi. Umarım benzer birşey değildir 🙏🏻 ama doktora gözükmeni tavsiye ederim.
Bernasnli Adyokisimsiz benimde aksine uykum yok dürtüyorum uyansın biraz hareket etsin diye onda tık yok 😂
TuqbaArslan Adyokisimsiz valla benim bebsimde çok hareketli hatta aynı zamanlardayız seninle bende yarın 37+3oluyorum 🤭🤭 ninni söylemedim ama elimle pişpişledigim oldu hadi uyu artık annecim diye 🫣🤣🤣
Adyokisimsiz dilan-62 sabah kontrole gideceğim soracağım mutlaka eğer böyle bişey varsa çünkü arada bir yaşıyorum bu tirmalar gibi olma durumunu
Ece_burhan Valla bnede uyuyamadim gunduz hareket etmiyordu bebis simdilerde hickirik bulmus bi de hareketleri rahmime baski yapiyor sanki idrar torbasi dolu gibi karnim kasiliyor ama agri yok baya bi yarim saati gecik
Emineali23 Benimki de beni uyutmuyor ayaklarımı havaya kaldırdım çok hareketli maşallah çok da geriyor karnımı korkuyorum 33 haftadayım ama 2 hafta önden gidiyor ne yapacağımı şaşırdım 🥹