Kızlar selam normalde 24 temmuza gün vermişti doktorum 18i sabahı kontrolüm vardı iyi ki gitmişim hiç su kalmamış acil alıyorum bebeği dedi öğlen 12de ameliyathaneye indirdi çeyrek geçe başladı buçukta bebeğim çıkmıştı 45 geçe dikişim bitti odaya götürdüler inanın hiçbir şey hissetmedim baskı hissi vs tabii oluyor ama 3-4 saat sonra anestezi etkisini kaybetmeye başlayınca (bana bol bol su ve kahve içirdiler etkisi de oldu çabuk çıktı anestezi) kızımı da hemen getirdiler. Sonrasında çok ağrım oldu sabah çıkacaktım normalde Demirim düşük çıktığı için ertesi günün akşamına sarktı takviye edildi vs.. benim ağrım hiç geçmedi kendi başıma kalkamıyorum oturamıyorum ancak annem ya da eşim yardımıyla ayağa kalkabiliyorum. Ne zaman geçer bir fikrim yok tabi bünyeden bünyeye değişir çok sorun yaşıyorum ağrı kesici sadece parol içebiliyorsunuz zaten o da yürütüyor sormak istediğiniz ya da aklınıza takılan veya öneride bulunacağınız bir şey olursa kızım uyudukça cevap verebilirim herkese sevgiler