byz35 ilk doğumumda sezeryan oldum biri karnımı bastırdı diğeri elini hatta kolunu resmen soktu birkaç kere kan gelsin diye mi acaba bende anlayamadım 4 yıl geçti ama acısını hala unutamıyorum şimdi doğumuma 35 gün kaldı sadece aynı şeyleri yaşamaktansa korkuyorum dedim acaba herkese mi yaptılar ondan sormak istedim