akdogann Kızlar 5+5 haftalık gebeyim antibiyotik kullanmam gerekiyormuş augmentin isimli antibiyotiği kullanan var mı aranızda ? Bu arada antibiyotiği acilde yazdılar kendi doktoruma danışmadım
Btl-Als akdogann Valal ben 2 nci cocukta çok kullandım hiçte birsey olmadı hata şuan dişim ağrıyor gene istiyorum korkma bence ne korkarsan başına geliyor
Ebus2045 akdogann bende 12 yada 13. Haftada 2 kutu Ntiniyotik kullandım dişten dolayı. Yazılan ilaçları doktoruma resmini atarak onay aldıktan sonra kullanmaya başlamıştım bence sizde öyle yapın burda soylenenle kullanmak yada kullanmamak doğru olmaz.
akdogann Btl-Als Bu ilk gebeliğim o yüzden biraz tedirginim . Tecrübe sahibi değilim . Çok haklısınız kötü düşünceler olumsuz etkileyebilir
Edosko26 Kendi doktoruna danışmadan kullanmamalısın. Bazı ilaç kullanımları bebekte anomalilere sebep olabiliyor. Ben de gebeliğimin ilk haftalarında çok yoğun bir soğuk algınlığına yakalanıp başka bir antibiyotik kullanmak durumunda kalmıştım, bebeğimde şu an eksik parmak olabileceğini söylediler. Bunu da genetiğe veya ilaç kullanımına bağladılar, genetikte böyle bir durum yok ben ilaç kullanımına bağladım fakat eminde değilim tabii Allah takdiri. Ama yine de siz kendi doktorunuzu bilgilendirin. Augmentin ağır bir antibiyotik sonuç olarak. Özellikle gebelik döneminde parol dışında hiçbir ilaç kullanmamamız gerekiyor.
akdogann Edosko26 Çok teşekkür ederim bilgilendirme için umarım bebeğinizi sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız
Asffhh Lütfen antibiyotik yerine geçen dut kürünü araştırın ve doktorunuza danışmadan ilaç kullanmayın hele hele de antibiyotik,,, ben bas agrısından baygınlık geçirdim çok zordu vs yarım parol içtim yani diyeceğim şu pek masum değiller hele de gebelikte