Maya311214 Nurseyma valla birşeyler hissediyorum ama ilk bebeğim benim de tanımamıyorum yani :) belki de gazdır
Sibeltolga Nurseyma bn hsedyorum 16+2 deyim gıdıklanma gbi oluyor doktorumada sordum hsedeblrsn artk dedi
oznuryalcn Nurseyma 17 haftalik olduk bugun bizde 1 haftadir segirme gibi kelebek ucarmis gibi seyler hissediyorum simdiye kadar 3 kilo aldim bende gobis bu ay buyumeye basladı 😊
Nurseyma Gyed merak ettim sizde durumlar nasıl normal mi bir daha hissetmemem ya da ben mi anlamıyorum
Beyzagzn Bende 16+6yim kilo durumunuz nedir 1 kg almisim arkadasim 21.haftada 12 kg almis bi panik oldum hic mi beslemiyorum ben acaba 64 ile hamile kaldim 65 oldum arkadas 48le kalmis 60 olmus birde benim gobegim cikti onda yok kafam cok karisti bugun
BeyzaXx Beyzagzn 65 ile hamile kaldım 67yim suan, bir sıkıntı YÖK bence. Toplamda 12 almamız gerekiyormuş zaten. 16+5im
Maya311214 Beyzagzn valla ben 50 kiloydum 60 oldum şuan doktorum zayıfsın zayıfsın dedi habire yiyorum midem de bulanmadı habire yedim 😀
BeyzaXx Nurseyma ben karnımın içinde bir kütle gibi hissediyorum özellikle yatakta olduğum zamanlar onun haricinde hiç hareket hissetmedim 🙄
Nurseyma Bende aksine kilo verdim 76 ile hamile kaldım 71 kiloya düştüm 4 aydır kusmalarım iştahsızlığım hat Safada geçmiyor zofran 8mg kullanıyorum anca birşeyler yiyebiliyorum ve benim de göbeğim hiç çıkmadı endişe ediyorum sıkıntı bizde mi diye
BeyzaXx Nurseyma bebeğinizin kilosu boyu için ne dedi doktorunuz? Bana 150 gr 15cm dedi 15+2 de gittiğimde
Sevdali Sibeltolga sabahtan beri nette araştırıyorum kaç gündür bu hissettiğim nedir diye erken daha diyorlar ama sizin dediğiniz gibi gıdıklanıyorum içerden resmen bugünde sol kasığıma doğru ara ara sızlama oldu sizde butür bişey oldumu ?
Sibeltolga Nurseyma cinsiyeti ne kız bn ilk hisettm zaman korkmustum 😅😅 gece yataktan kalktım aynaya baktım karnımda böcek falan var sandım o derece huylandım 🤣🤣
Sibeltolga Şuan soluma yattım ayaklarımı karnıma doğru cektim sanki camın kenarında kelebek cırparya onun gbi cırpıyo oğluşum 🙂 Bnde gdıklanıyorum
Nurseyma Sibeltolga cinsiyetimiz belli değil ilk oğlan dediler sonra kız dediler göstermiyor ayrıntılıya girdim yine göstermedi göstermiyor hala bilmiyorum ne olacak