Kafi Ben oldum iki düşük yaptım derin perde çıktı ameliyatla aldılar dr üç ay bekle dedi ama ben 6 ay bekledim ilk denemede gebelik olustu ama aynı zamanda da rahmin üst tarafi kalp şeklinde ona dokunulmadi ikinci bi ameliyatta rahim delinir dediler o şekilde hamile kaldm önlem içinde serklaj yapıldı.