Miract Herkese iyi gecelerrrr 31 haftalık hamileyim. Akşam yemeğinden sonra sırtımda batma tarzında bir ağrıyla irkildim ve sanki mideme vuruyor gibi hissediyorum. Boğazımda da batma hissi oluyor gibi ciddi bir sorun mudur? Mideden kaynaklı olduğunu düşünüyorum daha önce hiç yaşamadım. Yaşayan var mı acaba?
Nhlhmz11 Miract benimde sırtım aşırı batıyordu , kaburgam kırılmış gibi ağrıyordu , midem de ağrıyordu . Bebek büyüdükçe yapiyormus , haftalar ilerledikçe daha da arttı , dogurunca bitti ama
Ayseciik Miract şuan sırt ağrısından ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum sütyen takmıyorum kaburgam batıyor resmen
Miract Nhlhmz11 aynen ben de öyle oldum yattığımda özellikle boğazıma kadar geliyor yediklerim. Normalde kötü geçirmiyorum hamileliğimi ama dün gece uyuyamadım bile. Allah hepimizin yardımcısı olsun💞
A-SL 2 gebelikte sırt ağrısından oturamıyordum sürekli yatıyordum bu yüzden hiçbir yere gitmek istemiyodum ayrıca mide ağrısıda sırta vuruyor