Esoo0698 Ya kızlar 35 haftalık olucam 10 gündür gece yatarken ayak sıçraması yaşıyorum. Sanki berisi ayağıma eller yada diken batar gibi bianda sıçrıyor ama 5 dakkada bi sürekli oluyor sabaha kadar yaşayan varmı bu yüzden uykuya dalamıyorum
EbrKzlky Esoo0698 huzursuz bacak sendromundan oluyor o magnezyum iç dicem ama 34.haftadan sonra bıraktırıyolar magnezyumu 🥴 oyüzden zaten o haftadan sonra daha çok artıyor. Sezeryan olucaksa içilebilir diye biliyorum ama doktora danışmanda fayda var.. unutmaya çalışarak uykuya dalmalısın yada biraz masaj yapıp rahatlatabilirsin ilk hamileliğimde çok çekmiştim 😩
Aydemi Esoo0698 kaslardaki magnezyum azaldığı için oluyormuş. Benim de ilk zamanlarımda çok oluyordu insanı uyutmuyor ağrı yapıyor. Her gün magnezyım şase içmeye başladım. Eğer ilaç işe yaramıyorsa magnezyum içeren sebzeler tüketmeye çalışın. Şuan tam dönemi semizotu yiyin bol bol
Gulnara25 Huzursuz bacak sendromu bu mu acaba ? Bende önceki 2 hamileliğimde oluyordu,bunda henüz başlamadı
Esoo0698 Gulnara25 Yani adını tam tanımlayamıyorum ama birisi ellerde sıçrarsın ya öyle işte sürekli sıçrıyor sabit duramıyorum
Esoo0698 EbrKzlky Eşim masaj yapıyor ama yok yani geçmiyor evet 2.sezeryanım olacak içiyorum magenezyumu ama bi faydası yok bana 😣😣
Kiymetyildiz EbrKzlky magnezyumu 34. Haftadan sonra neden bıraktıyorlar acaba merak ettim bilgilendirir misiniz? Şu an 35. Haftamdayım magnezyum kullanıyorum doktor kontrolüm haftaya
EbrKzlky Kiymetyildiz bazı doktorlar 34 te bazıları 36.haftada bıraktırıyor özellikle normal doğum düşünenler için.. kasılmaların ve sancının önüne geçtiği için.. durdurmasın diye bi nevi.. yani ilk hamileliğimde 34 yada 36.haftada bıraktırmıştı doktor 37 dede doğum yapmıştım. Yurt dışındayım ben burda bıraktırıyolar ama Türkiyede bilmiyorum öylemi. Sezeryan olacak kişiler içebiliyor sonuna kadar..
Kiymetyildiz EbrKzlky bilgilendirme için teşekkür ederim ☺️ tam 36 da kontrolüm var sanırım doktorum da o zaman bıraktırır ama mutlaka doktora soracağım kontrolde