Busraada1 Kızlar saçım dökülüyor hangi bölüme gitmeliyim sizinde dökuluyomu kafama çok takıyorum niye dokuluyo bu kadar
Sevalinkaa Busraada1 yıllar önce cilyeye gitmiştim Bi karışım vermişti bana. Gebelik öncesi veya sonrası dökülme normal diye biliyorum. Sizinki hangi dönem?
Hizligonzales Busraada1 malesef benimde cok dokuluyor hatta tepe kismin resmen kellesti asiri moralim bozuluyor dogumdan sonra prp yaptircam ins cildiyeye gidebilirsiniz.
ladyax Busraada1 aklına hiç kötü şeyler getirme heleki o kötü hastalığı düşünüyorsan hemen o düşünceni iptal et o saç dökülmesi alınan ilaçlardan oluyor. Vitamin Eksikliğindendir muhtemelen bir kanlarına baktır içini ferah tut 💛
Sevalinkaa Busraada1 tabi ki. Hap verir mi hatırlamıyorum ama bir losyon karışımı vermişti eczaneye Reçeteye götürdüğünde onlar hazırlıyor haftada 2-3 kere falan böyle Saçlarını sürüp Bir saat kadar bekletip banyo yapıyorsun
Busraada1 dolunayes Bi şampuan bnde kullanıyorum ama fayda etmedi . Taradigimda zaten avuç avuç topluyorum