Kızlar bugün kontrolüm vardı nst de sancılarım düzenli ve 100 e kadar çıktı. Benim bi belirtim yoktu sonra fark ettim serumlarla yatıştırıp eve gönderdiler. Her ihtimale karşı akciğer iğnesi vurdular. Böyle olup sancıları geçen ve zamanını bekleyenler var mı?