Kızlar 39. Haftadayım doktor salı günü suyun azalmış dedi perşembe gel bakalım dedi sabah bakıcak normal doğum bekliyorum ama suyum azalmış sezeryandan korkuyorum ilk doğumum hep istediğim normaldi başına gelen oldu mu suyu azalıp normali beklemeye devam eden var mı