symag Hareketli bir hamilelik geçirdim. Büyük oğlum 13 aylıkken hamile kalmıştım çünkü sürekli onunla ilgilenmem gerekiyordu. Öyle dinlenmeye vaktim olmadı açıkçası. Şimdi 3. Ye hamileyim yine hareketli bir hamilelik geçiriyorum hatta baya da yorucu geçiyor. İnşallah kolay bir doğum olur yine