Ya kizlar merak ediyorum hiç bir belirtim yok arada adet sancısı gibi bir ağrım var o kadar 39+5 olduk doktor artık seni daha sık takip edelim diyor her şeyde aşırı pahalı yetişemiyoruz eşimle napıcaz böyle karnım sert çok haraketli sadece son 2 gündür aşırı az haraket ediyor napmam lazım