Gizem2211 Kızlar merhaba, 15+1 haftalık hamileyim. 6. Haftadan beri midem bulanıyor, 14. Haftada geçer dediler ama hala aynı devam 🥺 Sizin ne zaman geçti? Benim geçeceğine olan inancım kalmadı 🥲
1prensesannesi_ Gizem2211 canım seni üzmek istemem ama ben 34 haftaligim ve benim yine devam ediyor ara ara olsa bile geliyor yani tabi herkesin aynı olacak diye bişey yok inşallah geçer seninki canım ☺️☺️🤲🏻🤲🏻
Bogaburcu Gizem2211 merhaba canım 16 haftalık hamileyim günde 7-8 kez kusuyorum sürekli bi halsizlik uyku hali vallahi enerji denen bişey Kalmadı 😔
Gizem2211 1prensesannesi_ ay Allah kolaylık versin size de gerçekten çok zor 🥲 İnşallah ama umudum tükendi.. 😅
1prensesannesi_ Gizem2211 tam umudun tükendiği yerden yeniden umut yükseliyor bnim de ilk zamanlar çok aşırı sıkdi ama şimdi arada bı oluyor dizinde öyle olacak inşallah umudunuzu kaybetmeyin derim ☺️🤗
Nhlhmz11 Gizem2211 benim doğum yapana kadar sürdü , ileriki haftalarda azaldı ama bitmedi , prilam kullandım son ana kadar
06-12 Benim 6. Haftadan 27. Haftaya kadar sürdü ve prilam ilaç kullandım. Şuan 31. Haftamdayım ilaç kullanmıyorum ama ara ara hala bulanıyorum :(
Damla6116 Bünyeyle alakalı bir durum . İnsanların hepsi farklı gebelik geçirdiği gibi bir insan her gebeliğini de farklı geçirebiliyor . Dilerim tez zamanda biter bulantılarınız 😊
mmllkk Benimde çok bulantım ve kusmam oluyordu 19. Haftada bitti sayılır şu an 22 haftalık olduk nadir oluyor bulantı ama artık her şeyi yiyebiliyorum sadece psikolojik olarak etkilenmemeye bak kısa zaman sonra toparlarsın inşallah iyi düşün iyi olsun☺️