yummyyumos En son regli tarihi 13 mayıs ama düzensiz pcos var 6 haftalık hamileyim 11 haftalık olması gerekiyor sağlıksız gebelik dendi. Var mı böyle durumlar yasayan lütfen yazın.
Jsndjfjdnnxnxjc_10 yummyyumos bende de pcos var son adet tarihim 15 ocak ama gec döllenme olduğu icin 2 subat olarak belirledi doktor bebisimde sağlıklı çok şükür sen yine bi baktir hemen umitsizlige kapilma
sineybade yummyyumos bende senin gibi adet günüm 13 Mayıs bana da saglıksız gebelik dendi kürtaj olmam gerekiyormuş
sineybade yummyyumos 11 haftalık nasıl oluyormuş aynı adet gününüz seninkide 9+5 olması gerekiyor anlamadım ben
yummyyumos Hem son adet tarihi hem de bta 23 Haziran’da 2277 19 Temmuz da 10000> üstü çıktı ama bu değere kadar ölçülüyormuş bebek göründü bunlara ragnen sağlıksız gebelik dedi
Badenbamqmq Canım bi doktora daha git bakalım adet tarihinden baya geçmesine rağmen beta çok yukselmemis ondan demiştir belki geç döllenme olmuştur sen git başka doktora da
yummyyumos Yarın özele gideceğim. Ama doktor 10000 üstü ama kaç belli değil > bu işareti mi görmedi çünkü acilde belli kotada HCG ölçülüyormuş bunu mu görmedi acaba Regli 13 Mayıs’tan bu yana 6 haftalık bu sorun olur mu kafam çok karışık
koalamom_ yummyyumos ben de >10000 çıktığında doktorum labaratuvara geri göndermişti doktorum net sonuç istiyor diye tekrar işleme koydular net sayı verdiler tekrar kan vermeden
yummyyumos Sadece bebeği gördü dün de hem de hem radyolojide görülmemişti şüphe yazmışlar bugün göründü kese 20 mm bebek var kalbini sordum bir hafta sonra ama sağlıksız dedi işte 10.000 HCG kotası varmış üstü denmiş ona da düşük dedi 23 Haziran’da 2277 değerle kıyaslayarak ben de lab ı aradım dedim 10.000 üstü > işareti var neden üstüyse değer görünmedi bu kadar ölçüm oluyor dedi doktor 10000 mi sandı üstü işareti > görmeden kafam çok karışık
Dynbfofrt yummyyumos laboratuvara bilgi verilirse o değeri yeniden çalışıp net sayı veriyor sağlıkçıym ordan bliyorum
yummyyumos Sadece bebeği gördü dün de hem de hem radyolojide görülmemişti şüphe yazmışlar bugün göründü kese 20 mm bebek var kalbini sordum bir hafta sonra ama sağlıksız dedi işte 10.000 HCG kotası varmış üstü denmiş ona da düşük dedi 23 Haziran’da 2277 değerle kıyaslayarak ben de lab ı aradım dedim 10.000 üstü > işareti var neden üstüyse değer görünmedi bu kadar ölçüm oluyor dedi doktor 10000 mi sandı üstü işareti > görmeden kafam çok karışık
Deletedmom0071 Aynı sorun bende de vardı. Son adet tarihim 27 mayıs ama 5 Haziran olarak gözüküyordu. Özele gittim çocuk sağlıklı ama pcos olduğu için Satı 5 haziran yapalım dedi. Kalp atışlarını bile dinledik. İnşallah sizde de böyle bir şeydir. Başka bir doktora gidin mutlaka ☺️ biz pcos lularda böyle olması çok normalmiş onu da ekledi. Benim ikinci hamileliğim bu ilm kızımda da böyle olmuştu alışmam lazım ama işte insanın içine bir korku düşüyor. Kızım 3,5 yaşında bu arada gayet sağlıklı ☺️