81Asu ilk doğumum normal oldu 14 saat sürdü çok zor geçmişti ama ikincisi 5 saat sürdü ve ilkine göre daha kolay oldu sancı durumu aynı olsa da ilki kadar zorlanmıyor insan tabi bünye meselesi birazda bu durum ama vücut alışıyor doğuma , alıştığı için kendini daha çabuk topluyor. Ben şimdi 3.kez 23 haftalık hamileyim herhangi aksi birşey olmadığı sürece yine normal doğum istiyorum. 3.olmasına rağmen korkum yok mu evet var ama yine de vücut yapımız artık alıştı, ben yurt dışında yaşıyorum burada aksi birşey olmadığı sürece sezaryen yapmıyorlar doktoruma korkuyorum biraz dediğim de vücudun artık doğuma alıştı eminim Buda kolay geçecek sen stres yapma bebeğinin sağlığına odaklan gerisi gelir zaten demişti , bence ilk doğumuna takılı kalma canım o zaman o psikolojiden çıkamaz kendini strese sokarsın. Rabbim şimdi den doğum yapacak herkesin yar ve yardımcısı olsun