Busraaa1014 Merhabalar hanımlar e devlette ikili taramaya dair bir sonuç gördüm ama anlamadım anlayan bakabilir mi acaba. Bide kagit halinde veriliyor denilmişti e devlette görünce şaşırdım.
SevvaallEr Normal canım değerker benimde e nabızda böyle görünüyodu doktora verdıgım kagıtta 10000/1 gibi gozukuyodu düşüktü