37+4 oldum. 2 gün önce çatı muayenem yapıldı. Doktor banada bu şekilde söyledi. Hatta şöyle dedi, çatın normal doğuma elverişli ama bebeğin kafasının 35 cm’i geçmemesi gerekiyor. Eğer geçerse sezaryen yapabiliriz çünkü zorlarsak yırtılma olabilir, bunuda istemem daha yaşın genç, ilk gebeliğinde böyle bir durum olmasına gerek yok 2 veya 3. Doğumlarda vajinanın kendi yapısı gereği bu esnemeler yırtılmalar görülebiliyor genişleme durumu söz konusu oluyor şeklinde anlattı. Şu an kafa çapımız 33 cm. Pazartesi tekrar kontrol var bakalım. Takip ederek devam edeceğiz 35 cm. geçmedikçe normal doğum, geçerse spinal sezaryen 😊