Yagmurerol ben gobegimin ustundr hissettigimi soylemistim doktora o zamanlar tabi. Dr onun bagirsak hareketi oldugunu bebegi kasiklara yakın hissedeceğimi soylemisti. Hisse cok tuhaf ve güzel. Balik kayar gibi kelebek ucar gibi birde damar atması gibi tarifi :)) . büyüyünce de tekvando yapar gibi tabii😂😂