Dear Merheba arkadaşlar. 25+4 , doktorum kalpte ritm bozukluğu var dedi. Çoçuk kardioloğu ile birlikte baktılar. Kimse yaşadı mı böyle bir şey? Doğumdan sonra bir problem yaşanıyo mu?
Sellmaseellma Dear çocuk kardiyolojinin takibinde olucaksınız doğum sonrası aritmi polikliniği bakıcak ilaç vericek duruma göre geçmiş olsun
Eflinnisa Dear 4 sene önce oğluma hamileyken karnımda kalp atışları yavaştı karnıma eko çekilerek bakıldı sorun cıkmadı doğduktan sonra bebeği getir kontrol edelim dediler gittim bir sorun olmadı
Aasli-342874 Dear bana da aynı şeyi söylediler detaylı ultrasonda anne karnında da geçebiliyor denildi şimdi düzeldi şükür bir sorun kalmadı 😊
Busekose Dear henüz öyle birsey yok nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama izmir behcet uz kardiyoloji bölümünü tavsiye ederim annem bende aynı durumu yaşamış sürekli bu hastane altında takipteydim 17 yıl hastasıydım eğer erken teşhis yapılırsa hiçbir sıkıntı çıkmıyor sonrasında benim 3 yaşımdayken farkedilmis hala hastalığım devam ediyor ama erkenden birsey yapılırsa sonrasında düzeliyor geçmiş olsun
Dear Eflinnisa Bende 3 kez atiyor 1 kez atmiyor , ya da 3 kez vuruyor kalbi 4 cude 1 kez fazla atiyor ekstradan. 3 gun sonra yeniden bakalim dedi doktor, kontrolda olalim. InshAllah problemsiz atlatirim ben de . Teshekkur ederim 🫶🏻
bsraynk Eflinnisa bebeğiniz hemen doğduktan sonra mı çocuk kardyolojiye gittiniz? yoksa biraz büyüdükten sonra mı götürdünüz?
Eflinnisa bsraynk 1 aylık olunca getirin dedi getirdim sorun cıkmadı 6 aylık istedi getirdim sorun cıkmadı tekrar 1 yaşında dedi getir korona felan cıkmıştı o zman hastanelerden korkuyorduk 1 buçuk yaşında gittik yine sorun cıkmayınca daha gelmenize gerek yok dedi bir sorun yok
bsraynk Dear blok demedi. aynı sizin yukarıda anlattığınız gibi dedi. yani kalp ritim bozukluğu (aritmi) var dedi. 28+4 haftalık olduk
bsraynk Aasli-342874 anne jarnında düzelmez denildi bize 😔 bende bbelki düzelir diye bekliyorum. peki doğum yaptınız mı?