Premsesko Herkese merhaba 6 hafta 4 günlük hamileyim yaklaşık 3 4 gündür kasıklarımda gerilmeler ağrılar batmalar oluyor sizce neden yaşayan var mı
Minikshii Premsesko bende 6+5 haftaligim bugün ara ara bendede oldu normal bence. Doktora gittiniz mi
ayisigi12 Evet bende de fazlasıyla oluyordu ama zamanla geçiyor. Rahim genişlediği için batmalar oluyor denmişti
BBBA Oluyor aşırı şiddetli değilse normal. 13. Haftaya kadar regl olacağım sandım hep öyle bir ağrı sancı oldu
Premsesko Çoook teşekkür ederim içimi rahatlattınız kızlar. 2 hafta sonra kontrolüm var. Geçen hafta gitmiştim kalp atışlarını gördük herşey yolunda demişti