Merhaba, doğum yaklaştığı için elimdeki gümüş kapağı kullanmaya karar verdim henüz 2 kez kullandım ama 2. Kullanımdan sonra kararmalar olduğunu farkettim. E bebekten baby mom marka almıştım normal mi bu durumu yaşayan var mı? İşlevini yerine getirmez mi yoksa