Mystery_ak 20 haftalık hamileyim idrar kesemde çok baskı hissediyorum daha bugün olmaya başladı internette düşük riski falan yazıyor doktora görünmelimiyim bu haftalarında böyle bir durum yaşayan var mı
Nazlicntr Mystery_ak internete bakmayın hata yaparsınız doktorunuz ne derse o 36 haftalığım normal bende de aynısı var psikolojinizi bozarsınız bir yeriniz ağrısa yanlış bilgi verir internet normal daha ağrılı günlerde olacak bacak ağrısı kramplar sancı girmeler normal kan gelmediği sürece hiçbir sorun yok
Beyzanury1234 Mystery_ak Bendede oluyor bebek büyüdüğü ve hareket ettiği için ferah tut kalbini 20 haftalığız bizde 🥰
Ayynoluyoo Mystery_ak rahim büyüyor bebekte büyüyor 😄 baskı normal ilerde daha çok hissedersin 😄 kanama çok fazla akıntı olursa doktoruna gidersin 🥰🙏
Mystery_ak Nazlicntr kan yok çok şükür ilk defa böyle bisey yaşayınca biraz panik yaptım burada insan daha sakinleşiyor o yüzden burakadakilerin fikirleri önemli benim için :)
Nazlicntr Mystery_ak tabi buradaki insanlar da her şeyi söylüyor ama herkesin vücudu doktoru bebeği ayrı siz doktorunuza sorun yanlış bilgi yanlış olgu kötüdür ama idrar kesesinde baskı bebek büyüyor
Mystery_ak Ayynoluyoo bana olabileceğini söylemişlerdide bukadar erken başlar mı dedim başlıyormuş demekki :)