mahperii haftamdayım ve bugün vajinal muayene ile rahim ağzım ölçüldü 63mm oldugunu iyi oldugunu söyledi dr. Ama internette 40-50 arasında olmalı falan yazılıyor. Siz ölçtürdünüz müü? Sizlerin kaçtı ve doktorunuz ne dedi
Birbahargunu mahperii ilk kez 63 görüyorum çok uzun o zaman benim de 37 çıkıyor genelde normal değerler
Ayynoluyoo mahperii bana en fazla 47 demişti doktorum. Bana da uzun geldi belki yanlış ölçüm yapmıştır
mahperii Birbahargunu evet banada fazla uzun geldi sorun teşkil eder mi etmez mi hicbir fikrim yok ama doktor normal dedi bende sorgulamadım
mahperii Ayynoluyoo cmt tekrar randevum var sorucam acaba ben mi yanlış anladım diye şüphe etmeye başladım, daha önce 8. haftamda falan bakılmıştı karından 40mm di